تفاوت ال ای دی اوال و کلاهی

نمایشگرهای LED، بسیار شبیه بیلبوردهای شهری، نوعی نمایشگر دیجیتال هستند که از چراغ های LED در رنگ های مختلف یا تک رنگ برای ایجاد اجزای اصلی استفاده می کنند. این پنل‌ها شامل ماژول‌ها، واحدهای منبع تغذیه/PSU، کنترل‌کننده‌ها و فریم‌ها هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را در کنار هم برای اهداف نصب قرار داد. با تطبیق پذیری و انعطاف پذیری آنها در گزینه های طراحی موجود، بازار امروز مجموعه ای از امکانات را برای ایجاد تجربیات بصری خیره کننده از طریق این دستگاه های پیشرفته ارائه می دهد!

پنل های ال ای دی جزو پرکاربردترین تابلوها در صنعت هستند و جایگزینی عالی برای تابلوهای نئون هستند. نه تنها این، بلکه مصرف برق آنها به طور قابل توجهی کمتر از حالت های عادی کار است. بنابراین، به شدت توصیه می شود که از نمایشگرهای LED برای نیازهای تجاری خود استفاده کنید زیرا آنها مزایای زیادی نسبت به گزینه های سنتی مانند چراغ های نئون ارائه می دهند.

نمایشگرهای LED، برخلاف نمونه‌های پویا که می‌توانند انیمیشن‌های جذاب را با تغییرات رنگی مسحورکننده به نمایش بگذارند، نمایشی ثابت از متن و تصاویر ارائه می‌کنند. با این حال، پنل های LED پایداری بی نظیری را در ارائه اطلاعات بدون هیچ گونه اختلال یا نقص ارائه می دهند. وقتی نوبت به نمایش پیامتان می‌رسد به کمتر از آن بسنده نکنید – امروز قابلیت اطمینان و سازگاری فناوری LED را انتخاب کنید!

با استفاده از ویژگی هایی مانند نورهای رنگارنگ و جلوه های زیبا، می توانید یک صفحه نمایش ال ای دی ثابت خیره کننده ایجاد کنید که توجه هر کس را که از آنجا عبور می کند جلب می کند. با نمایشگرهای LED، کاراکترها و تصاویر برای اهداف تبلیغاتی را می توان در هر قالب یا طرح دلخواه نمایش داد تا مشتریان بالقوه را به سمت فروشگاه خود جذب کند. مزیت استفاده از این نمایشگرها تطبیق پذیری آنهاست. آنها را می توان در هر جایی نصب کرد و به عنوان تابلوهای فروشگاهی یا تبلیغات محیطی استفاده کرد.

دو نوع لامپ LED وجود دارد که معمولاً در ساخت این نمایشگرها استفاده می شود: ال ای دی های درپوش و ال ای دی های نمای بالا. ما هر دو گزینه را توضیح خواهیم داد تا بتوانید هنگام سفارش تابلوی سفارشی خود بهترین نوع را انتخاب کنید.

 

همچنین بخوانید: تابلو حروف برجسته پلکسی 

ال ای دی  کلاهی:

کلاه ال ای دی به دلیل شباهت آن به نوعی کلاه حصیری در کشورهای خارجی به این نام خوانده می شود. از نظر ظاهری، شکل مقطع دایره ای و شیشه بی رنگ آن را شبیه به سایر انواع ال ای دی ها کرده است.

با این حال، هنگامی که خاموش می شود، نمی توان متوجه رنگ های ساطع شده از این چراغ ها شد! با این حال، از نقطه نظر زیبایی شناسی، کلاه های ال ای دی دارای نور روشن تر و زیباتری هستند که حتی زمانی که علامت روشن نیست، به زیبایی می درخشد.

علاوه بر این، این نوع LED ها با قیمت های مقرون به صرفه ای عرضه می شوند که هیچ سوراخی در جیب شما نمی سوزانند در حالی که یک صفحه نمایش چشمگیر برای خود تهیه می کنید.

 

ال ای دی اوال:

 

اصطلاح بیضی در انگلیسی به معنای تخم مرغی است و به این چراغ های ال ای دی داده شده است زیرا سطح مقطع آنها بیضی است. درپوش این نوع ال ای دی در رنگ های متنوعی عرضه می شود که با رنگ خود کلاه قابل تشخیص است.

LED های بیضی دارای زاویه دید وسیع تری در مقایسه با ال ای دی های کلاهی هستند. اگر به تابلوهای LED بیضی شکل از زاویه یا پهلو نگاه کنید، در طول روز که نور طبیعی فراوان است بیشتر قابل مشاهده است.

از سوی دیگر، ال‌ای‌دی‌های بیضی زیبایی نورپردازی خوبی ارائه نمی‌دهند و در هنگام خاموش شدن ظاهر جذابی ندارند – بر خلاف مدل‌های کلاهی که حتی بدون نور نیز بسیار جذاب هستند. علاوه بر این، قیمت‌های LED بیضی بیشتر از مدل‌های Hat-Type است که به طور کلی مقرون به صرفه‌تر هستند.

در نتیجه: در حالی که ممکن است در شرایط خاص استفاده از LED های بیضی شکل نسبت به دیگران مزایایی داشته باشد. در نهایت با در نظر گرفتن همه عوامل دخیل مانند قیمت در مقابل قابلیت‌های عملکرد و غیره، باید بررسی کرد که آیا سرمایه‌گذاری اضافی برای خرید چیزی شبیه به اینها واقعاً بر اساس نیازها و ترجیحات فردی منطقی است یا خیر، قبل از اینکه تصمیم بگیریم چه نوع مناسب‌تری برای موقعیت خاص آنها است یا خیر!

 

همچنین بخوانید: تابلو نئون بهتر است یا ال ای دی 

کدام نوع از ال ای دی ها بیشتر در تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرند؟

 

انتخاب نوع ال ای دی مورد استفاده در تابلوها در نهایت به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما آمار و تجربه از تابلوسازان در سراسر کشور نشان می دهد که حدود 70 درصد از ال ای دی های کلاهی شکل برای تابلوهای ثابت استفاده می کنند در حالی که بقیه از ال ای دی های بیضی شکل استفاده می کنند.

برای دریافت محدوده قیمت دقیق تابلوهای ال ای دی ثابت و متحرک ساخته شده با انواع ال ای دی به سایت ایران تابلو مراجعه کنید و یا با شماره های موجود آنها تماس بگیرید. ایران تابلو (معروف به تابلو ماهان) واقع در منطقه ده تهران در محله نواب یکی از بهترین تابلوسازان شهر است که سفارشات را در سراسر کشور از طریق سایت خود دریافت می کند.

تابلو ماهان انواع مواد کامپوزیت مرغوب مانند چلنیوم را به همراه قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند تا تابلوی سفارشی مورد نظر شما را در بازه زمانی کوتاهی بسازید. تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش ضمانت شده به همراه نصب رایگان پس از تحویل به مشتریان محترمی مانند شما هستند!

در صورت نیاز به راهنمایی یا مشاوره بیشتر در هنگام خرید تابلوهای نمایش تبلیغاتی، قبل از تماس با آنها از طریق شماره تلفن ارائه شده در سایت، نمونه نمایشگرهای تبلیغاتی ایجاد شده توسط این شرکت معتبر را بررسی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم