تابلو ال ای دی رنگی

تابلو ال ای دی رنگی

از جمله مهمترین تجهیزاتی که باعث می شود یک نورپرازی جذاب در محیط کار و یا دفاتر خود و برند تبلیغاتی که دارید داشته باشید. استفاده از انواع تابلوهای ال ای دی رنگی می باشد که دارای طراحی و ساخت به روزی می باشند. این تابلوها یک نمایشگر دیجیتال هستند که بهتر است در این بخش به شناخت و آشنایی با تابلو ال ای دی رنگی بپردازیم.

تابلو ال ای دی رنگی چیست؟

در ابتدا وقتی که راجع به انواع تابلو ال ای دی رنگی صحبت میشود. سوالی که همیشه در ذهن مخاطب ایجاد می شود. این است که تابلو ال ای دی رنگی چیست و چه کاربردی دارد. بنابراین بهتر است که به شناخت و آشنایی با تابلو ال ای دی رنگی بپردازیم. این دسته از تابلوها یک هنرنمایی جذاب محسوب می شوند که در دسته تابلوهای روان قرار دارند که به نام LED شهرت پیدا کرده اند. دلیل اصلی اینکه به روی این تابلوها، نام ال ای دی رنگی گذاشته است. این است که در این تابلو انواع ترکیب رنگ های قرمز و سبز، آبی، هفت رنگ به کار برده شده است که باعث می شود ترکیب رنگ جذاب و چشمگیری به نمایش گذاشته شود.

در بعضی مواقع نیز در آن از برد کنترل طیف دار نیز استفاده می شود که باعث می شود از این تابلو بتوان در نوع ال ای دی فول کالر استفاده کرد که جلوه دو چندان زیباتری را ایجاد می کند. از مهمترین ویژگی های این دسته از تابلوها که باعث شده طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند، این است که با توجه به زیبایی و درخشندگی جذاب که دارد، قیمت بسیار به صرفه و مقرون به صرفه ای دارد. به همین دلیل تابلوهای روان یا تابلوهای ال ای دی رنگی به عنوان بهترین گزینه برای سر درب فروشگاه و یا مغازه های دیگر محسوب می شوند.

تابلو ال ای دی رنگی چیست؟

همچنین بخوانید: آشنایی با تابلو ال ای دی گردان

 

نوع طراحی این تابلوها

این تابلوها به صورتی طراحی می شوند که بسیار جذاب و پر بازده هستند. در رونق بخشیدن و تغییر در کسب و کار شما با ایجاد کردن یک تبلیغات زیبا نقش به سزایی دارند. همچنین متد جدیدی که در ساخت آن به کار برده شده است. باعث شده تا این تابلو به عنوان یک جایگزین عالی برای انواع تابلوهای تبلیغاتی محسوب شود. به این ترتیب این تابلو از اجزای مهمی تشکیل شده است که تکمیل کننده مشخصات این تابلو هستند.

مزایای استفاده از تابلو ال ای دی رنگی چیست؟

زمانی که افراد زیادی از این دسته از تابلوها استفاده می کنند، این به معنای این است که این تابلو از مزایای زیادی بهره مند است. بنابراین بهتر است که در شناخت و آشنایی با تابلو ال ای دی رنگی از این مزایا اطلاع کسب کنید تا شما نیز به اهمیت این دسته از تابلوها پی ببرید. این مزایا به شرح زیر هستند:

  •       این تابلوها به صورت یک پنل ال ای دی فشرده ساخته می شوند که با هر طرح سقفی ادغام می شوند و برای سقف های شبکه ای ایده آل هستند. همچنین می توان از آن ها به عنوان روشنایی اولیه استفاده کرد.
  •       دارای قابلیت های طراحی تخت، نیاز کم به فضا، خروجی نور بهینه، زاویه پرتو عریض برای روشنایی صاف، نور دلپذیر، بدون تابش خیره کننده، راندمان بالای انرژی و صرفه جویی در انرژی می باشند.
  •       دارای طول عمر طولانی تا 50000 ساعت هستند و در انتخاب بزرگ و اشکال و اندازه های مختلف ساخته می شوند. این دسته از تابلوها نصب و راه اندازی آسانی دارند.
  •       از کنترل هوشمند بهره مند است و در اماکن تجاری، دفاتر، نمایشگاه، سالن ها، مغازه ها، مطب ها و … می توان از آنها استفاده کرد.
  •       طراحی مسطح و نور دهی وسیع آن باعث شده نور مکرر و مدت زمان زیادی را ارائه دهد که در مقابل آن نورپردازی به صرفه ای را ایجاد می کند.
  •       این تابلو مصرف برق کمی دارد و شکنندگی در آن بسیار کم  است. همچنین نور سالم و خیره کننده ای را ایجاد می کند و قابلیت تنظیم نور در آن وجود دارد. اکثرا این تابلوها با قابلیت ضد آب طراحی و ساخته می شوند.

همچنین بخوانید:  معرفی تابلو ال ای دی

 

معرفی انواع مدل تابلو ال ای دی رنگی

بهتر است بدانید که برای ساخت انواع این تابلو، به نرم افزارهای ویژه ای مورد نیاز است. باعث می شود به کمک آنها بتوان با توجه به سلیقه مشتری، طول ابعاد تابلو را درست کرد و آماده نمود. همچنین لازم است بدانید که این دسته از تابلوها از قابلیت چرخش 120 درجه برخوردار هستند. اگر از پهلو به آن ها نگاه کنید قابل مشاهده است و لزومی ندارد که حتما نگاه مستقیم به آن ها داشته باشید.

از این دسته از تابلوها در بیشتر مواقع برای اطلاع رسانی و معرفی خدمات در سر در فروشگاه ها استفاده کاربردی و مهمی می شود. با توجه به کارایی بی نظیر این دسته از تابلوها، می توانید آن ها را در انواع متفاوتی تهیه کنید که شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

انواع تابلو ال ای دی رنگی

تابلو ال ای دی سه رنگ و هفت رنگ

با توجه به شناخت و آشنایی با تابلو ال ای دی رنگی این نوع تابلو قابلیت نمایش متون با چندین رنگ را به عهده دارد. برای نمونه نوع سه رنگ آن می تواند یک متن را با تمامی رنگ های آبی، قرمز و بنفش به نمایش بگذارد و نوع هفت رنگ نیز به همین شکل عمل می کند.

تابلو ال ای دی فول کالر

این دسته از انواع تابلوهای ال ای دی رنگی، توانایی این را دارند که تمامی رنگ های اصلی اعم از قرمز، سبز، آبی را با یکدیگر ترکیب کنند. این کار باعث می شود تا 16 میلیون رنگ دیگر ایجاد شده و به نمایش گذاشته شود. به این صورت تصاویر و فیلم هایی که ایجاد می شود، به صورت فول کالر پخش خواهند شد.

کلام آخر

در بحث شناخت و آشنایی با تابلو ال ای دی رنگی بهتر است بدانید که می توانید این تابلو را با توجه به کارایی هایی که دارد، در طرح و رنگ دلخواه خود تهیه کنید. ولی بهتر است که به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص برای این کار مراجعه کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم